Toni&Guy Hair meet Wardrobe CREATIVE



Kimbra | Settle Down | M-Phazes Remix 


Tak jak obiecałam: oto efekty końcowe sesji zdjęciowej dla marki Toni&Guy! Od wczoraj na blogach pozostałych dziewczyn mogliście oglądać zdjęcia w trzech innych klimatach. Kasia, delikatna i romantyczna jako CASUAL, elegancka i posągowo piękna Cajmel jako CLASSIC oraz Jess w cekinach i przepychu jako GLAMOUR. Moja linia kosmetyków to CREATIVE. Wyszło trochę futurystycznie i nieszablonowo. Ale mam nadzieje, że taka inna odsłona mojej osoby także przypadnie Wam do gustu. 
Co najważniejsze? Za pomocą stylizacji i przemyślanych kadrów ekipie udało się pokazać z dla jak różnych kobiet są kosmetyki Toni&Guy. Brawo. Efekty końcowe na blogach pozostałych dziewczyn mega pozytywnie mnie zaskoczyły. 
Dziękuję jeszcze raz wszystkim, którzy pracowali nad tą sesją. Dziękuję, że razem z dziewczynami mogłyśmy wziąć udział w tym projekcie. Osobiście polecam się na przyszłość :)))) :p 

Natomiast Wam drodzy obserwatorzy, z ręką na sercu mogę polecić kosmetyki tej marki ;)  Już niedługo konkurs w którym będzie można wygrać produkty dla siebie. 
Pozdrawiam



No comments:

Post a Comment